Mar chuid den chleachtas laethúil, bíonn múinteoirí ag síormhachnamh ar theagasc agus ar fhoghlaim agus ar shaol na scoile sa chiall is leithne. Déanann siad é seo ina n-aonar nó i gcomhar, ag baint úsáid as teicnící éagsúla, agus d'fhéadfaidís na machnaimh sin a thaifeadadh ar bhealaí éagsúla freisin. Tríd a bheith rannpháirteach i bhforbairt Cosán, moltar duit machnamh a dhéanamh ar do rannpháirtíocht i bhfoghlaim ghairmiúil, agus ar an tionchar atá aige sin ar do cleachtas. Is ar bhonn deonach go hiomlán a ghlacann scoileanna agus múinteoirí páirt sa phróiseas seo.
Sna fínéid thíos, tugtar roinnt samplaí chun tacú le múinteoirí mar a dhéanfaidís machnamh ar a bhfoghlaim ghairmiúil agus ar an tionchar atá aige sin ar a gcleachtas a mheas, agus mar a d'fhéadfaidís na machnaimh sin a thiomsú agus/nó a roinnt, nuair is cuí.
D'fhéadfaidh múinteoirí smaoineamh faoin méid seo a leanas agus iad ag léamh ceann ar bith de na fínéid thíos:
- An próiseas/réimse foghlama gairmiúla ina bhfuil an múinteoir rannpháirteach
- Mar a dhéanann an múinteoir machnamh ar a bhfoghlaim ghairmiúil
- Mar a smaoiníonn an múinteoir ar thionchar a gcuid foghlama gairmiúla
- Mar a thiomsaíonn agus/ nó a roinneann an múinteoir a mhachnamh.